wuhu

Terima Kasih Kerana Sudi Jejak Di Blog ini.

Song

Saturday 11 March 2017

Pasangan hidup??

Assalamualaikum and haiii, harini aku nk cerita pasal pasangan hidup hahaha rasa lawak pulak tajuk harini. Koranh pun mesti ada pasangan hidup kan waktu korg susah dan senang dia sentiasa bersama kau. Haaaa harini aku nk share sikit pasangan aku nama dia mimi. Umur dia sama dgn aku. Kami kenal masa sekolah tingkatan 4 masa ni kawan biasa je tak tegur sgt pun biasa biasa je hahaha. Start berkawan rapat masa tingkatan 5. Hehhehe aku dh kenal dia dh nak masuk 3 tahun. Semakin lama aku kenal makin la aku kenal perwatakan dia kan perangai dia semua.

Kami dah ramcang nk kawin korg doa doa kan la k. Apa yg aku nk cite tntg dia? Okay aku cite dia ni seorg yg sgt memahami aku dia tkpernh marah aku dgn apa yg aku buat, sentiasa support aku dan sentiasa ada dgn aku bila aku susah dan senang. So dialah pasangan hidup aku. Korg pun mesti pasangan hidup korg camni gak kan. Hihihihi. Okay aku harap hubungan aku ngn dia akan kekal lama dan berpanjangan. Doakan kami bahagia dan menjadi pasangan hidup hingga ke syurga. Doa kan kami cpt kawin k hehehhe. Itu saje k jp sblm tu aku payung gmbr masa aku dan dia kecik kecik masa besar takleh rahsia.
-
-
-
-
-

Jenggggggg


< Belah Kiri saya dan Belah Kanan dia>



No comments:

Post a Comment