wuhu

Terima Kasih Kerana Sudi Jejak Di Blog ini.

Song

Friday 10 March 2017

Tempat impian.

Hai Assalamualaikum, harini nak cerita tentang tempat yang saya teringinnnn sangat nak pergi. Korang mesti ada kan tempat impian yang korang teringin nak pergi tak kisah la dalam negara atau luar negara. Semua nya ada tempat yang menarik yang pasti akan memikat hati. cewahhhhh. Haa kalau saya tempat yang paling teringin nak pergi ialah SEOUL, KOREA SELATAN. Sebab apa korea? hahaha bukan sebab minat kpop tau tapi sbb negara dia banyak sgt tempat menarik lagipun kebanyakkan orang Malaysia sukakn negara Korea ni. Selain daripada negara dia cantik salah satu sebab yang lain ialah rakyat dia sangat berdisiplin dan rajin mcm orang Jepun. Negara diorang bersih je dan cantik thats why laaa aku minat.

Ada banyak tempat menarik di Seoul, Korea Selatan ni antaranya ialah Gyeongbokgung, Namsan, Hangang Park, Pulau Nami dan banyak lagiiiii. Nilah sbb aku teringin sangat nak pergi ke Seoul, Korea Selatan ni dia banyak sgt tempat menarik tauuu. Contoh Gyeongbogung ni merupakan sebuah istana yang paling terbesar pada era pemerintahan Dinasti Joseon. Wah wah seronoknya kalau dpt pergiiii hahaha. Harap angan angan jadi kenyataan.

Meh abang payung sikit gambar tempat menarik di Seoul, Korea Selatan ni ni pun aku ambik kt google je jgn tertipu tauuuu. Nama pun tempat yang nk pergi so belum pergi lg lah hahaha.

-
-
-
-
-
-
Jeng Jeng Jeng

Ni gambar Pulau Nami cantik kannnn. Erghhhh

No comments:

Post a Comment